آلیاژهای صنعت نفت و پتروشیمی

ورق رول 304

ورق رول 304

ورق رول 304 در صنعت با نام ورق استیل نگیر شناخته می‌شود و مقاومت خوبی در برابر محیط‌های خورنده دارد. همچنین به واسطه محتوای کم کربن، قابلیت جوشکاری و فرم‌پذیری بسیار مناسبی دارد.

رول-304

ویژهگیهای ورق 304

ورق رول 304 در صنعت با نام ورق استیل نگیر شناخته می‌شود و مقاومت خوبی در برابر محیط‌های خورنده دارد. همچنین به واسطه محتوای کم کربن، قابلیت جوشکاری و فرم‌پذیری بسیار مناسبی دارد. ورق استیل 304 قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوب و فضای خارجی را دارد.

به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در صنعت و معماری دارد. از طرف دیگر باتوجه به قابلیت‌های تمیزکاری راحت و استریل نمودن این آلیاژ، از ورق 304 در محیط‌های بهداشتی صنایع غذایی و پزشکی نیز استفاده می‌شود
بسته به پرداخت سطحی ورق استیل 304، این محصول علاوه بر استفاده صنعتی، در کاربردهای دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق رول استیل 304 قابلیت زیادی برای شکل دهی به روش کشش عمیق دارد. به همین دلیل به عنوان نمونه برای ساخت سینک ظرفشویی و قابلمه‌های استیل از ورق استیل 304 استفاده می‌کنند.
شما می‌توانید با انتخاب ابعاد و اندازه‌های مورد نظرتان از سایت استیل رخ، برای خرید ورق استیل 304 اقدام کنید. همچنین این مجموعه آمادگی ارائه خدماتی مانند پرداخت سطحی، خدمات خش و روکش ورق را دارد. علاوه بر این شما می‌توانید با درخواست خدمات برش لیزر و خم‌کاری، خرید خود را به محصول نهایی مورد نظرتان نزدیک‌تر کنید.

ورق-رول-304

ورق 304 از پرکاربردترین و اصلی ترین مواد اولیه صنایع امروزی محسوب می شوند و شرکت های تولید کننده بسیار بزرگی برای ورق استیل در سطح جهان وجود دارد. رقابت بسیار سنگینی بین کشورهای صنعتی جهان برای تولید ورق استیل درجه یک وجود دارد که هرکدام مطابق استانداردهای خود اقدام به تولید ورق استیل با ترکیبات شیمیایی مختلفی نموده و قابلیت های آن مانند مقاومت، خوردگی، سایش، میزان تحمل دما و این قبیل موارد را افزایش داده و به هر نحوی شده به دنبال افزایش کیفیت ورق استیل تولیدی خود هستند.

قیمت ورق رول 304

ورق استیل 304 از جمله پرکاربردترین آلیاژهای مورد استفاده در صنعت می باشد. از صنایع مرتبط با غذا و نوشیدنی گرفته تا صنایعی چون نفت، گاز و پتروشیمی که به شکل عمده از انواع ورق استیل در ابعاد و ضخامت های مختلف بهره می گیرند.

یکی از مهم ترین نکات در مورد ورق استیل304، محاسبه وزن این آلیاژ می باشد. علت اصلی آن بر میگردد به این نکته که مهم ترین پارامتر در تعیین قیمت ورق استیل، در مرحله اول محاسبه وزن ورق استیل می باشد. این تعیین وزن علاوه بر روش عملی که همان وزن کشی بر روی باسکول می باشد، یک روش تئوری نیز دارد که با توجه به حاصلضرب ابعاد ورق استیل (ضخامت، طول و عرض) در جرم حجمی (چگالی) آلیاژ استیل که در برخی موارد 7.8 و در برخی موارد نیز 8 در نظر گرفته می شود (با توجه به گرید ورق استیل) صورت می پذیرد

بنگاه ورق استیل

انبار نگهداری یا اصطلاحاً بنگاه، معمولاً شامل محیطی بسیار عظیم بوده که انواع ورق استیل با توجه به نوعی که دارند، در قسمت های مختلف آن نگهداری می شوند. هر بنگاه ورق استیل شامل چندین سوله بوده که اولویت نگهداری غالباً با انواع ورق استیل بگیر می باشد. اگرچه این نوع از ورق استیل به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شود، اما بهتر است در فضاهای سرپوشیده انبار و نگهداری شوند تا در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی مصون باشند. از طرفی فضای باز در بنگاه استیل نیز دست کمی از فضای سرپوشیده از لحاظ مساحتی نداشته و چه بسا بیشتر نیز می باشد. البته این موضوع در مورد انواع ورق استیل، خصوصاً نگیر موضوع حائز اهمیتی محسوب نمی گردد

ورق-رول-304

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =