استنلس استیل

ورق استنلس استیل 410

410

ورق استیل 410

بهترین و ساده ترین تعریفی که برای این نوع ورق بیان نمود این است که این نوع ورق جزء ورق های استیل بگیر بوده و دارای کاربردهای متنوع و گوناگونی در صنایع مختلف داشته و در نهایت آن را به دو صورت گوناگون در دو جنس ساده کربنی و زنگ نزن تولید می کنند.فولاد ضد زنگ 410 که در استاندارد DIN آلمان با نام فولاد 1.4006 در میان فولادها معروف است، از دسته فولادهای زنگ نزن یا به عبارتی استنلس استیل بوده که با مشخصه X12Cr13 شناخته می‌شود.

خواص مکانیکی استیل گرید 410

سختی ویکرز: 446 HV

سختی راکول: 45 HRA

مقاومت کششی: 1525 مگاپاسکال

جدول آنالیز ورق استیل 410

در جدول آنالیز گرید 410 مشاهده می کنیم که عنصر کروم با متوسط %12.5 دارای بیشترین مقدار از عناصر به کار رفته در این استیل می باشد. همچنین گوگرد با مقدار %0.015 دارای کمترین مقدار می باشد.

کاربرد ورق استیل 410

ورق استیل ۴۱۰ به دلیل ویژگی های خاصی که دارد که هر کدام از آنها را در کاربردهای خاصی دسته بندی نموده و اما کاربرد های این نوع ورق استیل تنها به موارد فوق ختم نمی شود در اینجا به چندین مورد از آنها می توان اشاره نمود:

پیچ و مهره، استیل، سازه های نفتی، شفت، پمپ و شیر آلات، توربین های گازی، تجهیزات پالایش نفت و فرآوری پترو شیمی، فراوری سنگ معدن، دریچه های دروازه، صفحه های فشار، لوازم آشپزخانه امثال قاشق، کارد و چنگال و ….

در نهایت بیشترین ابعاد مورد استفاده این نوع ورق استیل ۴۱۰ بگیر به ابعاد ۲۰*۱۰۰، ۱۵۰* ۶۰۰ و در آخر ۲۰۰*۶۰۰ سانتی تولید و در بازار عرضه می شوند که برای استعلام و وضعیت نهایی قیمت این ورق با توجه به قیمت روز فولاد محاسبه می گردد.

خرید ورق زنگ نزن 410

برای خرید “ورق استیل بگیر 410” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت ورق استیل 410

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت ورق استیل 410 با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =