لوله سیلندری

لوله سیلندری ST52

لوله سیلندری

لوله ST52

لوله سیلندری st52 از خانواده لوله های سیلندری می باشد و همانگونه که از اسمش پیداست جنس این لوله از فولاد st52 بوده و نوع آن سیلندری یعنی ابعاد داخل لوله به صورت دقیق می باشد. لوله سیلندری st52 حاوی ترکیب شیمیایی %0.2 کربن، %0.55 سیلیسیوم و %1.6 منگنز می باشد که به دلیل وجود منگنز در آن از خواص مقاومت به خمش و ارتجاعی برخوردار می باشد. یکی از معمول‌ترین آلیاژهای فولادی کم کربن است و قیمت این نوع لوله به قیمت ورق st52 وابسته است. لوله st52 همانند ورق‌ها دارای مقاومت بالایی در برابر خمش و پیچش هست. عدد 52 در نام این نوع لوله برگرفته از استحکام کششی آن است که تقریباً 52 کیلوگرم در یک میلی‌متر مربع (یا 360 مگا پاسکال) است. این استحکام بالا شالوده عملکرد استثنایی آنها را تشکیل می‌دهد و آنها را قادر به تحمل بارهای سنگین، فشار و استرس مکانیکی می کند.

st52

کاربرد لوله سیلندری St52

ویژگی‌های متعدد لوله‌های سیلندری باعث می‌شوند تا از این نوع لوله‌ها، در قسمت‌های مختلف صنعت، استفاده‌های گسترده‌ای بشود. در صنعت برای ساخت سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک (که تحت‌فشارهای نسبتاً بالا قرار می‌گیرند) از لوله‌های سیلندری یا هوند استفاده می‌شود.  همچنین از لوله‌های سیلندری برای انواع لوله‌های مکانیکی، انواع سیلندرها، بازوهای موجود در سیستم‌های رباتیک، شفت‌های فولادی و… استفاده می‌شود.

از دیگر کاربردهای این لوله در سیستم های هیدرولیک فشار قوی، جهت حفاری های نفتی، صنایع غذایی، آسانسور سازی، صنایع شیمیایی، صنعت هواپیما، ساخت ماشین آلات، سیستم‌های دیگ بخار، جک هیدرولیک، جک صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

قیمت لوله سیلندری

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت لوله سیلندری میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

شماره تماس : ( 09121467006 )   ( 02166155249 )

همچنین برای خرید حضوری میتوانید به آدرس : تهران ، شاد آباد ، بازار آهن ، بلوار طاووس ، بلوک خرداد جنوبی ، پلاک 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =