لوله آتشخوار

لوله آتشخوار A106

لوله-آتشخوار-a106

لوله A106

لوله آتشخوار A106 از خانواده لوله های مانیسمان بوده که برای کاربردهای فراوانی در صنعت استفاده می شود. لوله آتشخوار به لوله ای گفته می شود که توانایی تحمل فشار و حرارت های بالا برای حمل مایعات و گازها با دماهای خیلی بالا را داشته باشد. حداقل میزان تحمل دما برای لوله های آتشخوار 450 درجه سانتیگراد می باشد. این لوله  دارای سه گرید A و B و C بوده که در کشور ما لوله آتشخوار A106 گرید B موجود می باشد.

همانطور که گفته شد لوله مانیسمان یا بدون درز به هیچ گونه جوشکاری احتیاج ندارد همین امر سبب افزایش مقاومت این لوله خصوصا مقاومت در برابر خوردگی می شود. این لوله ها مقاومت مکانیکی بالایی نیز دارد و فشار بیشتری نسبت به لوله های دارای درز جوش تحمل می کنند. لوله های مانیسمان با دیواره ضخیم تر مقاومت حرارتی بالاتری دارند.

لوله‌های درزدار (Welded Pipe) از طریق جوشکاری ورق فولادی تولید می شود، به همین دلیل این لوله‌ها توانایی رفع نیاز در صنایع با فشار بالا مانند صنایع پالایشگاهی، انتقال نفت و گاز، سیلندرهای هیدرولیک، مبدل های حرارتی، دیگ های بخار و بویلرها و صنایع خودروسازی را ندارند. به همین دلیل در بخش‌های فشار بالای صنعت از لوله‌های بدون درز استفاده می شود که به دلیل نداشتن درز جوش که بهترین مکان برای ایجاد نشت، خوردگی و ترک محسوب می‌شود، در برابر فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

جدول آنالیز لوله A106

106

کاربرد لوله A106

از کاربردهای لوله آتشخوار می توان به استفاده از آنها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و به خصوص برای ساخت دیگ های بخار، مبدل های حرارتی، کوره ها، جدا کننده ها و… اشاره نمود.

قیمت ورق A106

به علت نوسانات بازار برای اطلاع ازقیمت فولاد A106 با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

شماره تماس : 09121467006

برای مراجعه حضوری به آدرس : تهران ، شادآباد ، بازار آهن، بلوار طاووس ، بلوک خرداد جنوبی ، پلاک 71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =