فولادهای فنر

فولاد فنر CK75

فولاد فنر CK75

فولاد CK75

فولاد فنر ck75 از دسته فولادهای آلیاژی فنر بوده که با نام های فولاد 1.1248 در استاندارد DIN آلمان و فولاد 1078 در میان فولادها و در صنعت معروف می باشند. فولاد فنر ck75 دارای استحکام خوب و سختی پذیری متوسط است و همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش دارد.

برای انجام عملیات تنش زدایی این فولاد را در دمای 600 تا 650 درجه سانتی گراد درحدود 2 ساعت قرار میدهند و سپس آنرا داخل کوره های اتمسفر قرار داده تا دمای آنرا کنترل کرده و به دمای 450 درجه برسد و سپس در هوای آزاد قرار میدهند.

وجود سیلیسیوم باعث خاصیت الاستیسیته میشود و همچنین نیکل موجود در آن باعث میشود این فولاد ضد سایش خوبی باشد. عنصر کروم مقامت به خوردگی را در این فولاد افزایش می دهد. فولاد ck75 دارای سختی پذیری متوسط استحکام و الاستیسیته ی بالا است. فولاد ck75 دارای معایبی است که میتوان به خطر ترک خوردگی آن اشاره کرد.

خواص مکانیکی فولاد فنز ck75

سختی برینل: 431HB

مقاومت کششی: 1080 مگاپاسکال

جدول آنالیز فولاد فنر Ck75

75

کاربرد فولاد فنر CK75

از کاربردهای فولاد ck75 می توان به استفاده از آنها در نوارهای فولادی نورد سرد شده برای فنرهای با دقت ابعادی و سطوح با کیفیت بالا اشاره کرد.

قیمت فولاد Ck75

رویه خرید از شرکت فولاد مهام بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی،و مراجعه حضوری اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا(میلگرد)، جنس(فولاد CK75)، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران ما در شرکت فولاد مهام با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لجاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.

شماره تماس: 09121467006. 02166155249

آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران شاداباد بلوار طاووس بلوک خرداد جنوبی پلاک  71

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =