ورق آتشخوار (مخزنی)

ورق کورتن (CORTEN A/B)

کورتن-ورق

ورق کورتن

ورق کورتن (CORTEN A/B) از دسته ورق های آلیاژی آتشخوار یا همان مخزنی بوده که شامل 2 نوع ورق کورتن گرید A و B می شود. ورق کورتن یک ورق محکم و بادوام است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. این ورق از ترکیب پند آلیاژ خاص تولید میشود که حاوی مقدار کمی کروم، نیکل و مس است. این ورق به دلیل مقاومت در برابر آب و هوا و عمر بالا در ساختمان سازی استفاده میشود.

نام دیگر ورق کورتن، ASTM A588 است که اغلب با همان نام corten شناخته میشود. با توجه به اینکه ورق corten در ابعاد نازک ارائه می شود اما یا این حال ورقی محکم و مقاوم است. برای اطلاع از موجودی این ورق با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

ترکیبات شیمیایی ورق کورتن (CORTEN A/B)

در آنالیز شیمیایی ورق corten، عناصر کربن، سیلیسیوم، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم، نیکل و مس به کار رفته اند که در این میان کروم با %1.25-0.5 دارای بیشترین مقدار و فسفر با %0.035 دارای کمترین میزان می باشد.

ورق کورتن

کاربرد ورق کورتن

ورق های (corten) بیشتر در صنایع نیروگاهی مورد استفاده قرار می گیرند ولی از آنها در ساخت المان های شهری و فضای باز و همچنین معماری ساختمان ها نیز استفاده می شود.

قیمت ورق کورتن (A/B)

به علت نوسانات بازار همچنین برای اطلاع از قیمت بروز و دقیق ورق کورتن (CORTEN A/B) با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =