ورق استحکام بالا

ورق آلیاژی دومکس (DOMEX600)

ورق آلیاژی دومکس (DOMEX600)

ورق آلیاژی دومکس (DOMEX600)

ورق آلیاژی دومکس (DOMEX600)  شکلی از فولاد نورد گرم، فولاد کم آلیاژ و ورق استحکام بالا هستند و کاربرد مورد نظر آن‌ها در صنایع مهندسی و خودروسازی است. این نوع استفاده نشان دهنده این است که این محصول برای کاربردهایی مانند ماشینکاری CNC گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. ورق دامیکس به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد از سایر ورق‌های دیگر متمایز هستند. به عنوان مثال، آنها کاملاً با شکل‌دهی سرد سازگار بوده، و به دلیل مقاومت بالا استفاده از فرآیندهای جوشکاری مناسب و کیفیت ثابت را ارائه می‌دهند. اما بارزترین مشخصه ورق آلیاژی دومکس، قابلیت کامل آن‌ها برای خم شدن است.

ور ق دومکس

کاربرد ورق دومکس

ورق آلیاژی دومکس علاوه بر استحکام بالا، جوش پذیری خوب و شکل پذیری بسیار خوبی نیز دارند، به این معنی که می‌توانند تعداد زیادی از فرآیندهای تولید از جمله پرس، ساخت و ماشینکاری را تحمل کنند. ورق دامکس نسبت به فولاد نرم برتری بالای دارد زیرا استحکام بهتر و کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهد.

بنابراین در زمان نیاز به فولاد، با انتخاب این محصول  به فولاد کمتری نیاز داشته و سپس وزن ساختاری کمتری داشته و موجب کاهش هزینه‌‌ها شوند. از آن‌جایی که هدف خودروسازان حفظ وزن ساختاری پایین و کیفیت بالاست، از آن به طور گسترده در صنعت خودروسازی استفاده می‌کنند. به طور کلی کاربرد ورق آلیاژی دومکس در صنعت در مواردی بوده که نیاز به استحکام بالا مانند ساخت بوم جرثقیل است.

مزایای ورق دومکس

ورق آلیاژی Domex یکی از برندهای SSAB بوده که جز محصولات نورد گرم است که از آن‌ها در فولادهای سرد شکل دهنده با استحکام فوق العاده بالا وجود دارد. فولادهای مقاوم در برابر خوردگی، فولادهای مقاوم در برابر سایش، ورق فولادی برای حفاظت بالستیک، ورق فولادی الکتریکی و فولادهای سخت شونده همگی از اعضای خانواده ورق آلیاژی دومکس هستند. از جمله مزایای ورق‌های مقاوم دامیکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام عملیات‌های جوشکاری، خم، پرس، برش پلاسما روی آن
  • قابلیت خم‌کاری عالی آن
  • فولادی مقاوم در برابر سایش با مقاومت در برابر سایش خوب
  • فولادی مقاوم در برابر خوردگی با محافظت جوی در برابر خوردگی
  • دارای سختی بالا که به ورق خواص بالستیک و محافظت در برابر نفوذ خوبی می‌دهد.
  • دارای استحکام و خواص مغناطیسی بالا است که آن را برای ژنراتورها مناسب می‌کند.

قیمت ورق دومکس

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت ورق دومکس با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

شماره تماس : ( 09121467006  )    (  02166155249  )

برای خرید حضوری میتوانید به آدرس : تهران ، شاد آباد ، بازار آهن ، بلوار طاووس ، بلوک خرداد جنوبی ، پلاک 71 مراجعه کنید .

خرید ورق دومکس

برای خرید “ورق دومکس” و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : ( 09121467006  )    (  02166155249  )

برای خرید حضوری میتوانید به آدرس : تهران ، شاد آباد ، بازار آهن ، بلوار طاووس ، بلوک خرداد جنوبی ، پلاک 71 مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =