تسمه های فولادی و آهنی از ورق های فولادی و آهنی ساخته می شوند. مسئله ی کیفیت در این نوع ورق ها امریست که بسیار مورد اهمیت می باشد.

به طوری که بر روی ورق های فولادی و آهنی برش های طولی تسمه ها را تشکیل می دهند.

ورق های عملیات حرارتی

ورق آتش خوار (مخزنی)

ورق ضد سایش و ساختمانی

ورق فنری

ورق ضد سایش

ورق استحکام بالا

ورق گرمکار

ورق ابزاری سردکار

فولاد قالب پلاستیک

ورق فولادی

ورق های آلیاژی چیست؟

ورق آلیاژی از ترکیب آهن و عناصری که رکن اصلی آن کربن است تولید میشود. از پر کاربردترین مقاطع فولادی هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند.

از ورق های آلیاژی پرکاربرد میتوان به ورق Ck45، ورق St52، ورق St37 و ورق هاردوکس اشاره کرد.

ورق ها و تسمه های فولادی از مقاطعی هستند که در ایران بسیار مورد توجه قرار میگیرند. ورق های فولادی به دلیل کاربرد های فراوان تولید و عرضه مناسبی دارد.

ورق های فنری، ورق های ضد سایش، ورق های ساختمانی و ورق های استجکام بالا از انواع ورق ها و تسمه های فولادی هستند که در ایران تقاضای بالایی دارند.

ورق های آلیاژی در صنایع زیادی کاربرد دارند که یکی از این کاردبرد ها در تولید ماشین آلات سنگین است. برای کف کاشین آلات سنگین و کامیون ها از ورق های هاردوکس استفاده میشود.

ورق های فنری یکی از پرکاربردترین انواع فولاد ها هستند.

قیمت ورق فولادی

چنانچه قصد خرید ورق های فولادی را دارید برای اطلاع از قیمت حدودی آن از صفحه قیمت فولاد استفاده کنید.

خرید ورق فولادی

برای خرید ورق های فولادی با شماره 09121467006 تماس حاصل فرمائید. تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما گذاشته شود.

جنس و نوع ورق و تسمه های آلیاژی

جنس از مواردی محسوب می شود که بسیار مهم است. چرا که کاربرد این مقاطع بر اساس جنس آنها متغیر می شوند.

گاها پیش آمده است که شخصی از یه نوع جنس تسمه فولادی تهیه می نماید و پس از خرید، متوجه این امر می شود که تسمه خریداری شده به هیچ عنوان جهت استفاده در امور مورد نظر تعریف نشده و هیچ کارایی ندارد،

البته ناگفته نماند پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید با کارشناسان این امر حتما مشورت نموده  و از آنان راهنمایی جویید، کارشناسان فولاد مهام در این مجموعه می توانند شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بعنوان مثال تسمه هایی که از جنس ورق استیل تولید شده اند، تنها در صنایع و ابزار های ظریف بکار می روند، همچنین در ابزار هایی مانند ابزارهای جراحی، تعدادی از لوله ها، کابل های مختلفی مانند برق و یا تلفن و …. از این ورق های تسمه فولادی استفاده می شود.

همچنین ورق های تسمه فولادی که در ساخت آن نورد سرد نقش داشته باشند، در سری نیاز هایی کارایی دارند

دارای استحکام بیشتری می باشند، مثلا در صنعت وسایل خانگی، اتومبیل سازی، مجموعه کابل های مخابرات، انواع رادیاتورها، و قسمت هایی از دوچرخه می باشد.

کلام آخر

فولاد مهام با ارائه خدمات خود در زمینه خرید ورق تسمه فولادی همراه شماست تا شما عزیزان را در این زمینه با تمام قوا و بهمراه تیم فروش آلیاژ شناس خود یاری نماید.

لطفا جهت اطلاع از قیمت تسمه فولادی در سایز ها و ضخامت های مختلف، با واحد فروش شرکت فولاد مهام  تماس حاصل نموده و ما را از سفارش های خود آگاه نمایید. همچنین می توانید از طرق واتساپ شرکت به شماره 09121467006 اقدام نمایید.

فولاد مهام  همراه شماست تا شما عزیزان را به بهترین درجه از کیفیت برساند.