درباره ما فولاد مهام :

شرکت فولاد مهام

متخصص در تامین فلزات و آلیاژهای خاص صنایع

درباره ما شرکت فولاد مهام، تامین کننده مواد اولیه فلزی به خصوص انواع مختلف فولادهای آلیاژی و زنگ نزن با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و ارزان در بازار کشور؛

یکی از اهداف اصلی این شرکت کاهش هزینه ها و ارائه محصولات از تولید به مصرف می باشد.

همچنین این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است و شامل خدمات آنلاین و حضوری است . ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

میتوانید با کمک کارشناسان ما خریدی با هزینه ارزان و مناسب و همچنین با کیفیت بالایی داشته باشید .

همچنین میتوانید از خدمات برشکاری ما با بهترین تجهیزات استفاده کنید .

میتوانید با ما از طریق شبکه های مجازی اینستاگرام و واتساپ در ارتباط باشید .

آدرس ما در شبکه مجازی اینستاگرام : fooladmaham

رویه خرید از شرکت فولاد مهام بسیار آسان و در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. شما میتوانید با ارتباط با واحد فروش به یکی از روش های تماس تلفنی،و مراجعه حضوری اطلاعات اولیه خود شامل نام خانوادگی، نام شرکت، تلفن تماس و اطلاعات کالای درخواستی شامل نوع کالا، جنس ، ابعاد و مقدار مورد نیاز خود را به اطلاع همکاران ما در واحد فروش برسانید.

مشاوران ما در شرکت فولاد مهام با بررسی کاربرد کالا، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لجاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهاد را در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال می نمایند. در صورت تایید پیش فاکتور نهایی و واریز پیش پرداخت توسط مشتریان گرامی، صورت خروج کالا از انبار تهیه و کالای در خواستی جهت حمل آماده بارگیری می شود.

شماره تماس: 09121467006. 02166155249

آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران شاداباد بلوار طاووس بلوک خرداد جنوبی پلاک 71

لوگوی فولاد مهام